Rovio Entertainment Oyj: pääomamarkkinapäivän 2019 esitysmateriaalit nähtävillä

Rovio Entertainment Oyj                       Lehdistötiedote     4.11.2019

Pääomamarkkinapäivän 2019 esitysmateriaalit nähtävillä

Rovio Entertainment järjestää pääomamarkkinapäivän analyytikoille, institutionaalisille sijoittajille ja talousmedialle Helsingissä tänään maanantaina 4.11.2019. Tilaisuus alkaa lounaalla klo 12.00 ja esitykset alkavat klo 13.00.

Pääomamarkkinapäivän englannin kieliset esitysmateriaalit ovat nyt nähtävillä yrityksen verkkosivuilla www.rovio.com/cmd. Tilaisuutta voi seurata suorana Rovion verkkosivuilla www.rovio.com/cmd, jonne myös tallenne webcastista julkaistaan päivän päätteeksi.

Pääomamarkkinapäivän koko ohjelma on nähtävillä Rovion verkkosivuilla www.rovio.com/cmd

Kati Levoranta, toimitusjohtaja

RovioIR@rovio.com
Rovio IR: +358 40 485 8985