Rovio Entertainment Oyj: Ohjelma pääomamarkkinapäivään 2019

Rovio Entertainment Oyj                                Lehdistötiedote                                   21.10.2019

Rovio Entertainment järjestää pääomamarkkinapäivän analyytikoille, institutionaalisille sijoittajille ja talousmedialle maanantaina 4.11.2019 osoitteessa Kluuvikatu 4, 00100, Helsinki.

Pääomamarkkinapäivän aikana toimitusjohtaja Kati Levoranta, yhdessä Games-liiketoiminnan ja muun ylimmän johdon kanssa, antaa yleiskatsauksen Rovion strategiasta sekä syvällisemmän kuvauksen mm. peliportfoliosta ja kasvustrategiasta. Jokaisen esityksen jälkeen sekä päivän päätteeksi on varattu aikaa kysymyksille.

Pääomamarkkinapäivän 2019 ohjelma:

12:00-13:00 Ilmoittautuminen & lounas
13:00-13:40 Rovion yleiskatsaus & strategia: voittaminen dynaamisella kasvumarkkinalla
13:40-13:55 Intohimoisia ja osaavia tiimejä innostavassa kulttuurissa
13:55-15:10 Ainutlaatuinen lähestymistapa peliliiketoimintamme kasvattamiseen
15:10-15:25 Tauko
15:25-15:45 Angry Birds -brändin pitkän aikavälin kasvun rakentaminen
15:45-16:00 Hatch - edelläkävijä mobiilipelien suoratoistopalveluissa
16:00-16:30 Katsaus Rovion talouslukuihin ja Free-to-play -liiketoimintamalliin
16:30-16:45 Q&A
16:45-16:50 Yhteenveto & lopetus
16:50-17:30 Pientä suolaista & keskustelua

Tilaisuuteen voi ilmoittautua sähköpostilla RovioIR@rovio.com tai puhelimitse +358 40 485 8985.

Pääomamarkkinapäivää voi seurata suorana Rovion verkkosivuilla www.rovio.com/cmd. Tilaisuuden esitysmateriaalit julkaistaan englannin kielellä pääomamarkkinapäivän päätteeksi Rovion verkkosivuilla www.rovio.com/cmd .

Kati Levoranta, toimitusjohtaja

RovioIR@rovio.com
Rovio IR: +358 40 485 8985

Rovio Entertainment Oyj on maailmanlaajuinen, peleihin keskittyvä viihdeyhtiö, joka luo, kehittää ja julkaisee mobiilipelejä, joita on jo tähän mennessä ladattu 4,5 miljardia kertaa. Rovio tunnetaan parhaiten Angry Birds -brändistään, joka sai alkunsa mobiilipelistä vuonna 2009 ja on sittemmin lisensointinsa kautta laajentunut peleistä erilaisiin viihde- ja kuluttajatuotekategorioihin. Tänään Rovio tarjoaa useita mobiilipelejä, animaatioita ja on tuottanut Angry Birds -elokuvan, joka oli ensi-iltaviikonloppunaan lipputulojen kärjessä 50 maassa, ja jonka jatko-osan, Angry Birds -elokuva 2 julkaistiin elokuussa 2019. Rovion pääkonttori on Espoossa ja yhtiö on listattu NASDAQ Helsingin päälistalla tunnuksella ROVIO. (www.rovio.com)