Rovio Entertainment Oyj: vuosikertomus vuodelta 2018 julkaistu

Rovio Entertainment Oyj             Pörssitiedote            12.3.2019                  klo 10:30

ROVIO ENTERTAINMENT OYJ:N VUOSIKERTOMUS 2018 JULKAISTU

Rovio Entertainment Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2018 on julkaistu tänään 12.3.2019 yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.rovio.com/fi/sijoittajat/tiedotteet-ja-julkaisut. Vuosikertomus ilmestyy ainoastaan digitaalisessa muodossa.

Vuosikertomuksen osana on selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkka- ja palkkioselvitys ja tilinpäätös vuodelta 2018, ja ne ovat saatavilla myös erillisinä tiedostoina yhtiön verkkosivuilla.

Vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys ovat myös tämän tiedotteen liitteinä.

Sijoittajasuhdejohtaja, Mikko Setälä, tel. +358 400 607 437, mikko.setala@rovio.com

Rovio Entertainment Oyj on maailmanlaajuinen, peleihin keskittyvä viihdeyhtiö, joka luo, kehittää ja julkaisee mobiilipelejä, joita on ladattu jo yli 4 miljardia kertaa. Rovio tunnetaan parhaiten Angry Birds -brändistään, joka sai alkunsa mobiilipelistä vuonna 2009 ja on sittemmin lisensointinsa kautta laajentunut peleistä erilaisiin viihde- ja kuluttajatuotekategorioihin. Tänään yhtiö tarjoaa useita mobiilipelejä, animaatioita ja on tuottanut Angry Birds -elokuvan, joka oli ensi-iltaviikonloppunaan lipputulojen kärjessä 50 maassa, ja jonka jatko-osa on tulossa jakeluun 2019. Rovion pääkonttori on Espoossa ja yhtiö on listattu NASDAQ Helsingin päälistalla tunnuksella ROVIO. (www.rovio.com)