Rovio Entertainment Oyj: Q1 2019 osavuosikatsauksen julkaisuajankohta

Rovio Entertainment Oyj                     Pörssitiedote                    17.4.2019 klo 12:00

Rovio Entertainment Oyj: Q1 2019 osavuosikatsauksen julkaisuajankohta

Rovio Entertainment Oyj julkaisee vuoden 2019 ensimmäistä neljännestä koskevan osavuosikatsauksensa 25.4.2019 klo 08:30.

Rovio järjestää ensimmäistä neljännestä 2019 koskevan englanninkielisen webcast-tiedotustilaisuuden sijoittajille, lehdistölle ja instituutionaalisille sijoittajille 25.4.2019 klo 14.00. Tilaisuus on katsottavissa suorana https://www.rovio.com/fi/sijoittajat-sijoittajakalenteri, ja myöhemmin yhtiön verkkosivuilla osoitteessa http://www.rovio.com/fi/sijoittajat .

Mikko Setälä, Johtaja sijoittajasuhteet

Mikko Setälä
Johtaja, sijoittajasuhteet
mikko.setala@rovio.com